Het "Wie, wat, waarom" topic

Om even bij te tanken, en leuk offtopic te neuzelen.

Het "Wie, wat, waarom" topic

Berichtdoor Merijn op za 06 okt 2007, 01:08

Naar aanleiding van dit:
Merijn schreef:Oh, gelijk een ideetje: ik mis een "Wie is Wie" deel op het forum? Altijd leuk om te zien wat voor mensen nog meer op zo'n site als dit rondneuzen.

AndriesLouw schreef:Hartelijk bedankt Merijn!
Nu ik er toch over nadenk, je bent zelf natuurlijk vrij om zo'n topic te openen in De pitstraat :D
Als hij daar eenmaal staat, kan ik er natuurlijk altijd voor zorgen dat er hier en daar ook naar gelinkt wordt. ;)
Dus, als je een leuke start kunt bedenken voor zo'n onderwerp, maak gerust een topic aan!

Het "Wie, wat, waarom" topic.. De bedoeling: antwoord geven op de 3 W's Wie, Wat en Waarom (of meer als je nog meer kan bedenken). Om zo een beetje een idee te krijgen van wie er zoal op dit forum rondhangen. Uiteraard is het leuk als je het verhaaltje kracht bij zet door wat foto's te plaatsen.

Kzal zelf aftrappen:

Wie
Merijn, 23 jaar jong en al van kleins af aan gek van alles met (liefst vier) wielen.
(foto van mezelf zal ik jullie besparen :mrgreen: )

Wat
Wat doe ik: werken als Jr. Controller bij een grote Retail Service Organisatie in het midden van het land. Daarnaast in m'n vrije tijd redelijk actief op diverse auto(tuning/club)forums. En tot deze maand bestuurslid geweest bij Tuning Club Friesland.
Wat rijd ik: een Seat Ibiza, 130pk TDI, bouwjaar 2002 en lichtelijk aangepast naar mijn eigen smaak. Fotootjes daarvan onderaan dit bericht.

Waarom
Ehm ja.. goeie vraag, zoals gezegd ben ik al van jongs af aan gek van alles op wielen en dan vooral auto's. In bijna iedere prijs/model categorie heb ik wel 1 of meerdere 'droom' wagens, de 1 beter betaalbaar als de ander, maar daarom niet minder interessant. Heb me hier aangemeld omdat ik éen berichtje op m'n Hyves ontving van deze site en wel nieuwsgierig was.

..en mijn heilige koe (klik op de foto voor een vergrote versie):
Foto194.jpg

PICT3966_2_1280_800.jpg

Nou ja, dat was zo ongeveer mijn verhaaltje/idee.. Wie volgt? :D
Merijn

google adsense
Google

Re: Het "Wie, wat, waarom" topic

Berichtdoor AndriesLouw op za 06 okt 2007, 11:34

Wie
Andries Louw Wolthuizen, 15 jaar, kom uit Friesland, en "heb ook iets met auto's".

Wat
Scholier, 4 VWO (N&T), daarnaast freelance webdeveloper, veel werk voor Prodes.nl. Nog geen auto, of een ander gemotoriseerd voertuig. Wel een vette Batavus ;)

Waarom
Ach, zoals elke jongen denk ik, een grote interesse voor auto's. Maar daarnaast ook een erg grote interesse voor techniek, vooral elektronica en mechanica. En omdat ik een van de scripters achter deze website ben, was ik eigenlijk wel "verplicht" hier een beetje rond te blijven hangen ;)

Foto's van mijn tweewieler heb ik niet, denk ook niet dat dat iemand interesseert :D
Technische problemen, of fouten op deze website? Dan ben ik degene die je moet aanspreken! | Mijn website
AndriesLouw
Moderator

Berichtdoor Loeske op za 06 okt 2007, 12:44

Wie: Loes, 25 jaar en kom uit Oss

Wat:Tot nu toe volgens mij een van de weinige meiden hier. Ik werk op een kinderdagverblijf gezellig tussen die
kleintjes ;) Verder hou ik me een beetje bezig als moderator op http://www.teamibiza.net en zo af en toe
verandert er iets aan mijn auto. Ik rij een paarse seat ibiza 1.8i uit 96

Waarom: Tja al vanaf kleins af aan beetje autominded, en toevallig terecht gekomen bij een autoclub,erg gezellig!

Afbeelding

en hier 1 foto van mijn laatste kofferbak creatie :oops:

Afbeelding
Loeske

Berichtdoor administrator op ma 08 okt 2007, 15:40

@Merijn: Leuke wagen!
@Loeske: Hetzelfde :P

Hieronder mijn Wie wat en waarom:

Wie:
Mijn naam is Jurgen Bosch, 19 jaar eigenaar van deze site en internet ondernemer. Heb 2 diploma's op MBO niveau (marketing & communicatie). Begin 2006 begonnen met een eigen bedrijf genaamd Prodes en dit is inmiddels een zeer succesvol bedrijf! Momenteel zeer druk met klanten en met een aantal projecten waar autodagblad.nl er één van is. Momenteel ben ik zelf druk met http://www.easy2c.nl een hostingbedrijf.

Wat:
Zoals gezegd heb ik dus mijn eigen bedrijf waar ik mijn dagen goed mee vul en daarna heb ik ook nog een vriendin en een stel super goede vrienden, dus ik weet m'n dagen wel te vullen!

Waarom
Ook ik ben vanaf kleins af aan gek van auto's. Ik ben de laatste jaren actief geweest op http://www.autoscoops.eu en wil nu zelf een groot en gezellig forum opzetten. Hierbij wordt ik door Andries bijgestaan voor de techniek. Ik zelf probeer alle marketing te doen hoewel dat bij een website als deze soms lastig vanwege het feit dat de website geen omzet heeft en ook niet zal hebben. Dus mocht je nog een mogelijkheid weten om veel bezoekers/leden te werven dan hoor het bijzonder graag!
administrator
Beheerder

Keer terug naar De pitstraat