Merijn schreef:Oh, gelijk een ideetje: ik mis een "Wie is Wie" deel op het forum? Altijd leuk om te zien wat voor mensen nog meer op zo'n site als dit rondneuzen.
AndriesLouw schreef:Hartelijk bedankt Merijn!
Nu ik er toch over nadenk, je bent zelf natuurlijk vrij om zo'n topic te openen in De pitstraat![]()
Als hij daar eenmaal staat, kan ik er natuurlijk altijd voor zorgen dat er hier en daar ook naar gelinkt wordt.
Dus, als je een leuke start kunt bedenken voor zo'n onderwerp, maak gerust een topic aan!
Het "Wie, wat, waarom" topic.. De bedoeling: antwoord geven op de 3 W's Wie, Wat en Waarom (of meer als je nog meer kan bedenken). Om zo een beetje een idee te krijgen van wie er zoal op dit forum rondhangen. Uiteraard is het leuk als je het verhaaltje kracht bij zet door wat foto's te plaatsen.
Kzal zelf aftrappen:
Wie
Merijn, 23 jaar jong en al van kleins af aan gek van alles met (liefst vier) wielen.
(foto van mezelf zal ik jullie besparen
Wat
Wat doe ik: werken als Jr. Controller bij een grote Retail Service Organisatie in het midden van het land. Daarnaast in m'n vrije tijd redelijk actief op diverse auto(tuning/club)forums. En tot deze maand bestuurslid geweest bij Tuning Club Friesland.
Wat rijd ik: een Seat Ibiza, 130pk TDI, bouwjaar 2002 en lichtelijk aangepast naar mijn eigen smaak. Fotootjes daarvan onderaan dit bericht.
Waarom
Ehm ja.. goeie vraag, zoals gezegd ben ik al van jongs af aan gek van alles op wielen en dan vooral auto's. In bijna iedere prijs/model categorie heb ik wel 1 of meerdere 'droom' wagens, de 1 beter betaalbaar als de ander, maar daarom niet minder interessant. Heb me hier aangemeld omdat ik éen berichtje op m'n Hyves ontving van deze site en wel nieuwsgierig was.
..en mijn heilige koe (klik op de foto voor een vergrote versie):
Nou ja, dat was zo ongeveer mijn verhaaltje/idee.. Wie volgt?