Het grote suggestie topic

Hier mag je klagen en vragen over het forum, of de onderwerpen op dit forum.

Het grote suggestie topic

Berichtdoor AndriesLouw op di 25 sep 2007, 23:25

Plaats hier al je suggesties waarmee we de website Autodagblad.nl en het bijbehorende forum kunnen verbeteren.

Laatste wijzigingen, van nieuw naar oud:
  • Er is een nieuws feed beschikbaar, om zo de laatste nieuws berichten in (bijvoorbeeld) iGoogle te tonen
  • Wanneer er op het Autodagblad.nl logo wordt geklikt, gaat men terug naar home
  • Favicon gemaakt voor Autodagblad.nl
  • Handige links geupdated
  • Banner ZekerVerzekerd.com aangepast op homepage
  • Nieuw script voor thumbnails op homepage in gebruik genomen, afbeeldingen laden nu sneller
  • Enkele afbeeldingen op de homepage compressed, pagina laad nu sneller
  • Contact pagina van nieuwe content voorzien
  • Er is een "Wie, wat, waarom" topic geopend
  • Rechts bovenin op de homepage leuk ezels oortje toegevoegd (niet altijd zichtbaar)
  • Javascript wordt nu G-zipped verzonden, laad nu sneller
  • Problemen met advertenties bij nieuwsbericht opgelost, er ontstaan nog wel enkele problemen in Opera
  • Nieuwsbrief systeem iets aangepast
  • Wanneer er op Autodagblad.nl (bovenaan forum) wordt geklikt, gaat men daar ook heen

Wijzigingen die op de planning staan:
  • Banner forum aanpassen
  • Avatar systeem forum aanpassen, afbeeldingen (automatisch) laten verkleinen
  • Duidelijker vermelden hoe het submitten van nieuws in zijn werk gaat
  • Problemen oplossen met vergrote versies van afbeeldingen op de homepage (Internet Explorer 6 en 7)
  • Indien ingelogd, op homepage aantal ongelezen topics, en nieuwe privé berichten van forum tonen
  • Error 404 pagina aanmaken, nu wordt de standaard 404 pagina getoond
  • Problemen met UBB en frontpage oplossen

Bekende problemen:
  • Ezels oor op homepage niet altijd zichtbaar
  • Avatars op forum kunnen niet verkleint worden
  • Vergrote versie van afbeeldingen homepage werken niet in sommige Internet Explorer versies
  • Google Ads worden soms niet goed getoond in Opera
  • Indien Javascript uit staat kan er niet ingeschreven worden voor nieuwsbrief
  • Indien Javascript uit staat kan het aantal nieuwsberichten per pagina niet veranderd worden
  • Extreem grote afbeeldingen kunnen niet als bijlage worden toegevoegd op forum
  • Er is nog geen goede 404 error pagina
  • Bepaalde UBB codes werken niet op frontpage, hierdoor zijn onder andere URL's niet te zien
Technische problemen, of fouten op deze website? Dan ben ik degene die je moet aanspreken! | Mijn website
AndriesLouw
Moderator

google adsense
Google

Re: Het grote suggestie topic

Berichtdoor AndriesLouw op do 27 sep 2007, 00:34

Nog steeds geen suggesties? Er valt toch wel iets te verbeteren?
Technische problemen, of fouten op deze website? Dan ben ik degene die je moet aanspreken! | Mijn website
AndriesLouw
Moderator

Berichtdoor administrator op do 27 sep 2007, 08:32

Er zal wel niets te verbeteren zijn! :P Dat is dan wel een mooi compliment! ;)
administrator
Beheerder

Berichtdoor Testaccount op vr 28 sep 2007, 20:00

Ik houd me bezig met het testen van zaken, maar ook ik heb geen suggesties om dit forum beter te maken. Echter betekend dit zeker en gewis, niet dat mijn werk nu beëindigd is.
Ik ben geen persoon, ik ken geen gevoel. Ik ben een testaccount, dus is testen mijn doel. En ik moet je meegeven, deze rol is me op mijn buik geschreven.
Testaccount
Testaccount

Berichtdoor My-Si9Hn op di 02 okt 2007, 16:45

mijn complimenten voor je rijm!,, ah aah,, nee heus dat is geen geslijm! whahhaaa :D :mrgreen:

verder ook de complimenten naar de administrator!!
kheb geen klachten!

xxx suus
My-Si9Hn

Berichtdoor administrator op di 02 okt 2007, 18:07

Vergeet niet de scripters te complimenteren he! :P

Zij leveren ook echt super goed werk! Zonder hun was er nu geen http://www.autodagblad.nl
administrator
Beheerder

Berichtdoor sebasco op di 02 okt 2007, 19:36

M'n complimenten aan de oprichters van deze site.

Ik heb nog wel 1 vraag.

Ik wou net wat zetten op et forum. Wou ik het terug roepen krijg ik een melding dat het onderwerp niet bestaat.
Hoe kan dat :o

Alvast bedankt voor de reactie
sebasco
Beheerder

Berichtdoor AndriesLouw op di 02 okt 2007, 20:05

sebasco schreef:M'n complimenten aan de oprichters van deze site.

Ik heb nog wel 1 vraag.

Ik wou net wat zetten op et forum. Wou ik het terug roepen krijg ik een melding dat het onderwerp niet bestaat.
Hoe kan dat :o

Alvast bedankt voor de reactie

Het is zo dat als je nieuw onderwerp aanmaakt in het onderdeel Autonieuws (waaronder dus vallen: Algemeen, Autonieuws, Scoops, Autosport, Rijtests, Technische Innovatie en Opmerkelijk), dat dit onderwerp eerst goedgekeurd moet worden alvorens het overal getoond word. De onderwerpen in deze categorie komen namelijk direct ook op de frontpage te staan.

Als het goed is zag je na het aanmaken van het onderwerp de melding dat het bericht eerst nog goedgekeurd moest worden, ik denk dat je de melding over het hoofd hebt gezien ;). Maar het is in ieder geval dus niet zo dat je bericht is verdwenen, het is alleen onzichtbaar voor jou, en alle andere gebruikers, totdat we het hebben goedgekeurd.

In alle andere onderdelen is het wel gewoon mogelijk om onderwerpen te openen zonder dat goedkeuring vereist is, ook het plaatsen van reacties kan gewoon zonder goedkeuring gebeuren.

Ik vind wel dat het nog erg onduidelijk is dat goedkeuring vereist is, een dezer dagen zal ik hier ook verandering in brengen (we gaan het beter vermelden dus).

Even terugkomend op jouw bericht:
We gaan kijken of we het in een categorie kunnen plaatsen, en dan zul je (mits het goedgekeurd word) het bericht zo spoedig mogelijk zien verschijnen op de frontpage, en op het forum. Eventueel voegen wij nog foto's toe, en bewerken we het bericht nog hier en daar. Het bericht zal wel getoond worden met jouw naam eronder (nogmaals: mits het goedgekeurd word).

Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gewoon, dan zal ik (of een ander lid van ons team) de vraag proberen te beantwoorden.
AndriesLouw
Moderator

Berichtdoor sebasco op di 02 okt 2007, 20:11

Beste Andrieslouw,

Ik had inderdaad de melding over het hoofd gezien :oops: .
De volgende keer zal ik daar beter op letten.
Bedankt voor je reactie ;)

:mrgreen:

Vriendelijke groet,

Sebasco
sebasco
Beheerder

Berichtdoor Testaccount op di 02 okt 2007, 20:59

My-Si9Hn schreef:mijn complimenten voor je rijm!,, ah aah,, nee heus dat is geen geslijm! whahhaaa :D :mrgreen: [...]

Het doet mij goed en ik ben vereerd, om te zien dat iemand mijn rijmkunsten waardeerd! Daarom voor u, ja Suzan,
nog een kort zinnetje in rijm, van deze man. Want gij zijt de enige vrouw, die hier schaamteloos, uitkomt voor haar passie, en liefde voor autos. :D
Ik ben geen persoon, ik ken geen gevoel. Ik ben een testaccount, dus is testen mijn doel. En ik moet je meegeven, deze rol is me op mijn buik geschreven.
Testaccount
Testaccount

Volgende

Keer terug naar Help & Support